Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.
Descriere cookie | Accepta |
---|---|
Transfer bancar Acceptaţi plăţi pentru produsele dvs. prin transfer bancar. | |
Bloc: Cele mai cumpărate produse Adaugă un bloc care afișează produsele cele mai vândute din magazinului nostru. | |
Bloc: Coș de cumpărături Un bloc care conține coșul de cumpărături al clientului. | |
Bloc: Categorii Un bloc cu categoriile produselor. | |
Bloc: CMS Un bloc conținând mai multe legături CMS. | |
Bloc: Informații de contact (bloc fără container) Acest modul permite afișarea informațiilor pentru contactarea magazinului cu formular de contact. | |
Bloc: Informații de contact Informații suplimentare despre serviciul de relații clienți al magazinului. | |
Bloc: Confidențialitatea datelor clienților Un bloc care afișează un mesaj despre politica de confidențialitate a datelor clientului. | |
Bloc: Contul clientului Un bloc cu legături specifice unui cont de client. | |
Bloc: Contul clientului (bloc in subsol) Un bloc cu legături specifice conturilor de clienți. | |
Bloc: Produse noi Afișează un bloc cu cele mai noi produse. | |
Bloc: Linkuri permanente Un bloc care să afișeze linkuri permanente, precum harta site-ului, contact etc. | |
Bloc: Căutare rapidă Un bloc de căutare rapidă în situl tău. | |
Facebook Share (buton) Permite clienţilor să popularizeze produsele sau conţinutul pe Facebook. | |
Bloc: Rețele de socializare Permite clienţilor să popularizeze produsele sau conţinutul pe rețele sociale. | |
Bloc: Localizator de magazine Afișează o imagine cu link către localizatorul de magazine. | |
Bloc: Etichete Un bloc care conține tag-urile produselor din magazinul online. | |
Bloc: Meniu orizontal în antet Un meniu orizontal în partea de sus a site-ului de comerț online. | |
Bloc: Informațiile clientului Adaugă informații despre clienții înregistrați (cum ar fi sexul și vârsta) la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Colectare de date pentru statistici Acest modul este pentru a folosi statisticile website-ului. | |
Panou de statistici Modulul principal pentru tabloul de bord al Statisticilor. Afișează un sumar al tuturor statisticilor curente. | |
Vizitatori online O listă de clienți și vizitatori ce sunt în prezent online, la tabloul de bord Statistici. | |
Informații ale clienților înregistrați Adaugă informații despre clienții înregistrați (cum ar fi sexul și vârsta) la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Detalii ale produsului Statistici detaliate pentru fiecare produs la tabloul de bord Statistici. | |
Conturi de clienți Un tab ce conţine progresul înregistrărilor la panoul de Statistici. | |
Vanzari si comenzi Grafice reprezentând evoluția vânzărilor și a comenzilor la Tabloul de bord. | |
Căutarea în magazin Adaugă la statisticile din Tabloul de bord o filă care arată ce cuvinte-cheie au fost căutate de către vizitatorii magazinul nostru. | |
Vizite și vizitatori Adaugă statistici despre vizitele şi vizitatori la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Plată la livrare (ramburs) Plata în sistem ramburs. | |
Bloc: Lista de dorințe Un bloc ce conține lista dorințelor unui client. | |
Alerte prin email Trimite notificari pe e-mail către clienți si comercianți. | |
Google Analytics Cookie-urile analitice ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru prin colectarea și raportarea informațiilor despre utilizarea acestuia. | |
Distribuire socială Afişează butoanele sociale de distribuire (Twitter, Facebook, Google+ şi Pinterest) pe fiecare pagină a produsului. | |
Bloc: Navigare în straturi Afişează un bloc cu filtre pentru navigare în straturi (așa-numita căutare fațetată). | |
Tabloul de bord: Produse Tabloul de bord: Activitatea magazinului online în timp real. | |
Bloc: Facebook Like Un bloc pentru abonare la pagina noastră de Facebook. | |
Bloc: CMS cu informații personalizate Blocuri cu informaţii personalizate. | |
Google AdWords Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia. | |
Flux RSS de produse Generează un flux RSS pentru cele mai recente produse | |
FAN Courier SC FAN Courier Express SRL colectează și prelucrează date cu caracter personal pentru următoarele scopuri de prelucrare: administrarea, îmbunatatirea și realizarea serviciilor furnizate; activități comerciale de vânzări servicii, cuprinzând realizare, ad | |
CAPTCHA Protejează magazinul online de trimiterea de mesaje spam catre utilizatorii magazinului nostru | |
GDPR - General Data Protection Regulation Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este un nou regulament digital privind confidențialitatea, a intrat in vigoare pe 25 mai 2018 in intreaga UE. |
Legea privind cookie-urile reprezintă o parte a legislației privind confidențialitatea care impune site-urilor web să obțină consimțământul vizitatorilor de a stoca sau de a recupera orice informație pe un computer, smartphone sau tabletă. A fost concepută pentru a proteja confidențialitatea online, făcând consumatorii conștienți de modul în care sunt colectate informații despre ele și utilizate online, și le dau o alegere pentru a permite sau nu acest lucru.
Niciun produs
Produse vizualizate
A256
Folosit
1 Obiect
Atentie: Ultimul exemplar in stoc!
Stare produs | Buna |
Synopsis: International Marketing Research is widely regarded as the definitive textbook in its field. In this second edition, Craig and Douglas discuss recent developments in the scope and extent of international marketing research. They also examine advances in both quantitative and qualitative research techniques. Greater attention is paid to issues such as decentering of the research design, scale development, measurement equivalence and reliability, and multi-country data analysis. The explosive rate of growth in communications technology and the impact of the Internet on research in the international environment are also considered. Craig and Douglas conclude with a discussion of how further progress can be made in international marketing research. '. the authors have written a book that truly emphasizes the international aspect of marketing research . Their book is both different and appealing to academics and practitioners alike.' Paul Green The Wharton School, University of Pennsylvania 'The second, long-awaited edition of this seminal text is extremely well researched and provides excellent coverage of virtually every aspect of international marketing research. Definitely a must read.' Adamantios Diamantopoulos The Business School, Loughborough University 'The globalization of brands over the past few years has meant that the management of international research projects has become increasingly more important and complicated. This book covers many complex issues in a systematic way and will provide useful and practical information to both marketeers and researchers'. Michel Olszewski Executive Director, Research International, London
About the Author: C. Samuel Craig is the Catherine and Peter Kellner Professor and Professor of Marketing and International Business at New York University?s Stern School of Business. He received his Ph.D. from the Ohio State University. Prior to joining New York University, Professor Craig taught at Cornell University.
Susan P. Douglas is the Paganelli-Bull Professor of Marketing and International Business at New York University?s Stern School of Business. She received her Ph.D from the University of Pennsylvania. Prior to joining New York University, Professor Douglas taught at centre HEC, Jouy-en-Josas, France and was a faculty member of the European Institute for Advanced Studies in Management in Brussels.
Nu sunt opinii ale clienților în acest moment.