Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.
Descriere cookie | Accepta |
---|---|
Transfer bancar Acceptaţi plăţi pentru produsele dvs. prin transfer bancar. | |
Bloc: Cele mai cumpărate produse Adaugă un bloc care afișează produsele cele mai vândute din magazinului nostru. | |
Bloc: Coș de cumpărături Un bloc care conține coșul de cumpărături al clientului. | |
Bloc: Categorii Un bloc cu categoriile produselor. | |
Bloc: CMS Un bloc conținând mai multe legături CMS. | |
Bloc: Informații de contact (bloc fără container) Acest modul permite afișarea informațiilor pentru contactarea magazinului cu formular de contact. | |
Bloc: Informații de contact Informații suplimentare despre serviciul de relații clienți al magazinului. | |
Bloc: Confidențialitatea datelor clienților Un bloc care afișează un mesaj despre politica de confidențialitate a datelor clientului. | |
Bloc: Contul clientului Un bloc cu legături specifice unui cont de client. | |
Bloc: Contul clientului (bloc in subsol) Un bloc cu legături specifice conturilor de clienți. | |
Bloc: Produse noi Afișează un bloc cu cele mai noi produse. | |
Bloc: Linkuri permanente Un bloc care să afișeze linkuri permanente, precum harta site-ului, contact etc. | |
Bloc: Căutare rapidă Un bloc de căutare rapidă în situl tău. | |
Facebook Share (buton) Permite clienţilor să popularizeze produsele sau conţinutul pe Facebook. | |
Bloc: Rețele de socializare Permite clienţilor să popularizeze produsele sau conţinutul pe rețele sociale. | |
Bloc: Localizator de magazine Afișează o imagine cu link către localizatorul de magazine. | |
Bloc: Etichete Un bloc care conține tag-urile produselor din magazinul online. | |
Bloc: Meniu orizontal în antet Un meniu orizontal în partea de sus a site-ului de comerț online. | |
Bloc: Informațiile clientului Adaugă informații despre clienții înregistrați (cum ar fi sexul și vârsta) la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Colectare de date pentru statistici Acest modul este pentru a folosi statisticile website-ului. | |
Panou de statistici Modulul principal pentru tabloul de bord al Statisticilor. Afișează un sumar al tuturor statisticilor curente. | |
Vizitatori online O listă de clienți și vizitatori ce sunt în prezent online, la tabloul de bord Statistici. | |
Informații ale clienților înregistrați Adaugă informații despre clienții înregistrați (cum ar fi sexul și vârsta) la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Detalii ale produsului Statistici detaliate pentru fiecare produs la tabloul de bord Statistici. | |
Conturi de clienți Un tab ce conţine progresul înregistrărilor la panoul de Statistici. | |
Vanzari si comenzi Grafice reprezentând evoluția vânzărilor și a comenzilor la Tabloul de bord. | |
Căutarea în magazin Adaugă la statisticile din Tabloul de bord o filă care arată ce cuvinte-cheie au fost căutate de către vizitatorii magazinul nostru. | |
Vizite și vizitatori Adaugă statistici despre vizitele şi vizitatori la tabloul de bord al Statisticilor. | |
Plată la livrare (ramburs) Plata în sistem ramburs. | |
Bloc: Lista de dorințe Un bloc ce conține lista dorințelor unui client. | |
Alerte prin email Trimite notificari pe e-mail către clienți si comercianți. | |
Google Analytics Cookie-urile analitice ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru prin colectarea și raportarea informațiilor despre utilizarea acestuia. | |
Distribuire socială Afişează butoanele sociale de distribuire (Twitter, Facebook, Google+ şi Pinterest) pe fiecare pagină a produsului. | |
Bloc: Navigare în straturi Afişează un bloc cu filtre pentru navigare în straturi (așa-numita căutare fațetată). | |
Tabloul de bord: Produse Tabloul de bord: Activitatea magazinului online în timp real. | |
Bloc: Facebook Like Un bloc pentru abonare la pagina noastră de Facebook. | |
Bloc: CMS cu informații personalizate Blocuri cu informaţii personalizate. | |
Google AdWords Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia. | |
Flux RSS de produse Generează un flux RSS pentru cele mai recente produse | |
FAN Courier SC FAN Courier Express SRL colectează și prelucrează date cu caracter personal pentru următoarele scopuri de prelucrare: administrarea, îmbunatatirea și realizarea serviciilor furnizate; activități comerciale de vânzări servicii, cuprinzând realizare, ad | |
CAPTCHA Protejează magazinul online de trimiterea de mesaje spam catre utilizatorii magazinului nostru | |
GDPR - General Data Protection Regulation Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este un nou regulament digital privind confidențialitatea, a intrat in vigoare pe 25 mai 2018 in intreaga UE. |
Legea privind cookie-urile reprezintă o parte a legislației privind confidențialitatea care impune site-urilor web să obțină consimțământul vizitatorilor de a stoca sau de a recupera orice informație pe un computer, smartphone sau tabletă. A fost concepută pentru a proteja confidențialitatea online, făcând consumatorii conștienți de modul în care sunt colectate informații despre ele și utilizate online, și le dau o alegere pentru a permite sau nu acest lucru.
Niciun produs
Prețurile includ TVA
O fascinantă perspectivă spirituală asupra ezoterismului masonic
Produse vizualizate
Emmanuel Todd
Folosit
Emmanuel Todd
Acest produs nu se mai afla in stoc
Autor | Emanuel Todd |
Anul Aparitiei | 2002 |
Editura | Amarcord |
Colecție | Ideea Europeana |
Format | 13 x 20 cm |
Nr pagini | 584 |
Tip coperta | Necartonata |
ISBN | 973-8208-24-6 |
Domeniu | Istorie, stiinte politice |
Traducere | Beatrice Stanciu |
Prefața | Emmanuel Todd |
Stare produs | Foarte buna |
Cartea de faţă n-a fost scrisă „pro" sau „contra" Europei. Scopul său este verificarea unei ipoteze privind legătura existentă între diversitatea structurilor familiale regionale şi anumite fenomene rezultate din deosebirile de factură religioasă, culturală, economică şi ideologică specifice perioadei 1500-1900. Testasem deja ipoteza aceasta, la scară mondială, dar într-o manieră mai sumară, în două lucrări, La Troisieme Planete: structures familiales et systemes ideologiques (1983) şi L 'En-fance du monde : structures familiales et developpement (1984).
Cercetările necesare redactării acestei cărţi au fost efectuate între anii 1985 şi 1990, pe vremea cînd unificarea europeană nu forma obiectul unei dezbateri majore. Pe scurt, înainte de Maastricht. Pe atunci, eram „un bun european", favorabil a priori oricărei mişcări ce ar fi condus la mai multă unitate, chiar dacă, în cuvântul înainte din 1990, lăsasem să se întrevadă o oarecare nelinişte în privinţa caracterului preponderent economic cât şi abstract al proiectului european. De atunci, anumite clase conducătoare şi-au afirmat voinţa de a grăbi unificarea statală a continentului prin stabilirea unei monede unice. După multe ezitări, în primăvara lui 1992 am votat Nu la referendumul din septembrie, fără o stare sufletească deosebită şi având convingerea că fac singura alegere raţională. Opoziţia mea faţă de tratatul de la Maastricht provine chiar din cunoaşterea de către mine a antropologiei şi a istoriei continentului. O sensibilitate reală faţă de diversitatea moravurilor şi valorilor europene nu putea duce decât la o singură concluzie : regularizarea monetară centralizată a unor societăţi atât de diferite, precum Franţa şi Germania, trebuie să conducă, pentru început, la anomalii masive în funcţionarea uneia sau a celeilalte societăţi, iar, mai apoi, în a amîndurora. In ideologia unificării există o dorinţă de a trece peste realităţile umane şi sociale care aminteşte, în mod ciudat dar incontestabil, de marxism-leninism. Şi acesta îmbina un proiect de transformare economică cu un dispreţ suveran faţă de diversităţile culturale şi naţionale. Starea de azi a fostei Uniuni Sovietice şi a fostei Iugoslavii ne arată că unificarea statală făcută de sus duce mai sigur la ură etnică decât la pace veşnică.
Din fericire, la ora actuală, constrângerile economice care apasă asupra unor societăţi europene, şi îndeosebi asupra Franţei, aproape de zece ani lipsită de o reglementare monetară internă, din cauza politicii numite a „francului forte", n-au dus încă la apariţia unor sentimente explicite de neîncredere faţă de partenerii noştri europeni. Frontul naţional rămâne perceput în principal ca un fenomen legat de imigraţie şi nu de construirea Europei. Avântul luat de extrema dreaptă în mediul muncitoresc, între 1988 şi 1995, e deosebit de spectaculos în perimetrul, cuprins între nordul şi estul Franţei. E vorba despre regiuni unde politica de convergenţă monetară mai curând a distrus decît a transformat industria, fapt ce a condus mai mult la o exterminare decât la o reconversie a muncii prea puţin calificate. Analiza structurilor familiale individualiste din nord-estul Bazinului parizian ar fi permis să se înţeleagă şi să se prevadă că alinierea populaţiilor muncitoreşti locale la nivelurile de calificare germane, care derivă destul de mult din regulile familiei „sursă" autoritară şi inegalitară, nu putea fi imaginată în spaţiul unei generaţii (vezi cap. 4 şi 5, consacrate fundamentelor antropologice ale progresului cultural şi industrial).
Nu sunt opinii ale clienților în acest moment.